sobota, 26 maja 2012

pomyślmy o pozytywnych rzeczach

Mnie też smuci "przygoda" Ozziego :( . Ale pomyślmy na trochę pozytywniejszy temat np. ile to zwierząt ma dobry i kochający dom i rodznę np. taki Jeremi ( <3 ) bardzo wkurzający i lubiący postawić na swoim pies też golden retriwer ma świetny dom . Wiem bo to pies mojej kochanej kuzynki Julki . Hehe kocham ją ale  ma charakter Jeremiego ^^ . Julka jeśli to czytasz to przepraszam :) . To był taki mały przykład . Może być bardzo dobrym przykładem mój pies . Ma bardzo jakby to powiedzieć ... Jest bardzo wybrzydzający . Hehe no i to jak ^^ . Jest bardzo ale to bardzo rozpieszczony . I jeszcze go mało i sama się przyznam , że czasem to mnie tak wkurza , że po prostu go palne w łeb -.- . Żeby nie było , że mi nie zależy na zwierzętach to powiem , że to go wgl nie boli . Ja to tak lekko zrobię . Jak macie jeszcze przykłady czegoś takiego to dawajcie komentarze i prosze nie ! Błagam dawajcie te komentarze bo ja i Nicol sądzimy , że Was wgl nie obchodzi co się dzieje ze zwierzętami .

                                                                                                                       Nicol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz